Brännboll, BrännKa och Brohes !

Onsdag: Varit hemma, sov till kvart över tre. Slööat, och solat faktiskt skööönt ! Svetten rann så, ja ingen vet ! haha. Linnea kom hem efter jobbet och så färgade vi mitt hår, knallröd färg och vag hände, de vart inte ett jävla piss som jag ville, ser då ingen jävla skillnad, men jag hade då fan i det läänge. Så nu är jag svajnigt bitter över det. Jag och Lille per har spelat GH :) Drog ut, och köpte brännbolls grejjer, spelade brännboll. Jag, lovisa, kb, emelie, lillper, jocke, och skirre. Sen kom, pigge, hanna, jääpe, welin, sebb, och nå mer folk. Vissa drack lite brännKa, haha, jaase. Drog hem. Linnea var hos mig, hon jag och maami käkade mat, haha, typ halv tolv på natten haha jaase. Menmen, snart äre midsommar, åh, jag blir så lycklig ! Men nu är klockan 02.47 och jag och bror ser tv, nu böörnar det biilar här utan för. ojojoj. Menmen, tordag idag, ska inte sova hela dagen, bara till typ 11, hade jag tänkt mig (:

Snart äre helg, vargod och sup och svälj !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0