What are freedom, if you never gonne take it back !?

Jahapp, idag var det Tisadag, om jag inte är helt fel ute. Igår kom Linnea hit och sen kom Linn, det var himla trevligt måste jag säga. Och så var det ett tag sen ja träffa Linn. Satt och surra och så. Myste framför tvn. Sen spela vi lite GH, och då somna Linnea, som skulle upp och jobba. Perlan kom förbi där kring, ja halv ett på natten, och jag och Linn följde han till Emelie. Där var, pigge, michaela, och skirre. Var där och surra ett tag sen drog vi till mig och kolla på Hitta Nemo ! Det är väl ändå en för söötfilm :) Somande kanske kring 5på morron, det var en jobbig, natt. Kunde inte sova i soffan med Linn och inte i sägen med Linnea, dom snarkade och så var jag inte speciellt trött. haha. menmen. Idag har jag bara varit hemma, har ju vräkt ner en massa regn, och åska har de gjort. Nu väntar jag på att Linnea ska komma, sen ska jag nog följa henne till kors och vara hundvakt. Hmm, hehe. Det blir nog skiiit bra ! Nu är de midsommar till helgen, forsen fredag hade vi då tänkt, så kom dit vettja :) Får bara hoppas att vädret inte sviker allt för mkt..


 

You will always be on my mind, you are the love of my life !
you never gonne feel this lips agan, you never gonne hold this body,
you never gonne smell my hair, you never gonne feel my laught,
you never gonne share my dream, becuse you gave it all up.





Nästa helg är de KIRUNAFESTIVALEN och vad jag längtar ! AHH ! 
Säg bara till om ni vill hänga på, alla som vill så är de bara ni hänger på.
Blir väl att bila dit, kul med roadtrip, omväxling förnöjer !
Förra året var då kanonkul så varför skulle de inte vara samma iår.
Nu iår är de fler som ska hanga på.
Så hör av er om ni vill följa, ju fler desto bättre :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0