Kac, krämbulla, och sång !

Denne helg, det var dock kul, var med alla mina vänner och shit :D Hoes and bitches ! Braa skiit. Och så fanns det en tobbe, som trollande för linnea, han var duktig, haha ;D och man ser han överallt dessutom. Kac öppnade ju i lördags, kul, kuligare, kulast ! Och, jag, linnea, malin, och jompa, for dit lite tidigare, så vi slapp kööa :) Före det var det förfest hos erik, och före de hos jompa. He var då smockat med folk, som ni säkert vet, men kul var det :)


Och idag Måndag, Varit med linnea och lovisa, feta skrov och så till lunch.
Jag och lovisa, hann dra till piteå och köpte kaffe, haha. Sen har vi gliidigt runt,
och varit allmänt lejda. Jag måste ju dock säga att vi kan sjunga himlars bra.
Käkat krämbulla och mormorssaften hemma hos mig, sedan körde jag hem söötiiingskallen lovisa :)

Ja, det var ju som det de, men nu ska ja då göra kvellen ! haha. Sprääängd ! 
Är ju typ ehh, vad heter det, hmm, jag har det på tungan, just det ja, hm, ja nu, eh skola imorrn :D


Bye bye biiiatches  !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0