Måste ni stå bakom mig då jag backar, eller vadå !

Torsdag idag, försov mig. Läraren sa att det inte var någon ide att jag ens kom, så ja, jag sov ju goode länge.
Sen så gick jag ut på byn och mötte Lovisa åde, gick på mim, la av två slags klädesplagg, he he he. Sen gick vi och fikade på centrum, jag, Lovisa och Erica, mumma. Satt och surra, Mathilda kom också dit. Och jag är dum, men det är en annan sak. Sen gick jag och Lovisa hem till mig, surrade och shit. Hon snoookade den jeklen. Väntade på att mamma sku komma hem så att ja kunde ta bilen. Sen då hon kom så har jag och Lovisa bara gliidigt, haha. For och käka på ÄP, vart förgiftade båda två. Sen vette fan typ gleed. Dom står bakom min då jag backar, jag vet fan inte vad det är, och alltid på KP, andra ggn nu. Jaase, men vad gör de egentligen för skillnad, Moha ! Imorrn blir det väl fullt upp, ska leka med Lovisa åde, staan, Linnea och ja ska kirra, och ja det är då mkt som ska hinnas, men det är ju dee bäästa skiiten :)

Ja men nu ska man väl typ sova eller nå sådant dylikt :) Kommer ju granifiterat drömma igen, haha, ja jag menar det jag skrev, gratifinerat ! haha :)

Jaha, nu börjar då hoja, maami att snacka att vi ska dra ut, ahhjja, men vi ser ju.

Fuck off hoes, me fuck you looong time  ! ;)


image2


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0