"Skål för alkohol! Orsaken och lösningen på världens alla problem!"

Ihelgen var jag nykter hela långa helgen, i fredags körde jag åt kooperativ, emelie och jimsarn, och lovisa var med och crusade. Vi hade väl massa upptåg för oss (: Lördag, körde jag pers bil, om jag säger så här, de var fester utspridda i hela komunen och de fanns en chaffis, JAG ! Var en himla massa folk, bland annat, lovisa, welin, lillper, mathilda. Så ni kan ju tänka er vilket rännande, dock fick jag inge pengar utan chaffade gratis hela helgen, men nu är de då slut på de, är gärna beredd att chaffa, jajjemänsan. Men inte gratis, de är ju goode så drygt som ni säkert vet, nykter själv och en massa fyllesvin över allt. Så är ni helt pank, så kan ni höra med någon annan, men vem vet jag kanske är snäll :) hehe. Men de var då trevligt ihelgen, dock var jag på lite dåligt humör, men de var ändå inte så farligt tror jag då it alla tyckte, haah.

Igår så var jag med lovisa och per en sväng om. Ja och sen var jag less och tog maamis bil och drog till korsträsk i väntan på att fördriva tiden, så att min älskling skulle komma hem snabbare ! Han hade ju varit borta i två veckor för tusan ! Fast han kom hem i onsdags en natt, bara för min skull, snyggskallen min ;) Sen for jag hem, och söting lovisa kom, satt och surrade om allt möjligt :) Trevligt. Sen kom äntligen min älskade oskar hem ! jaah ! Vi satt och surra, sen så fick då faan lovisa dra hem så att jag och älsklingen kunde umgås ensamma lite. Men jag gillar dig ändå lovisa, tror jag iaf, eller hur var de ? ;) haha.

Nu har jag just duscha och ligger i sängen, med gubben, han sover lite granna men ska snart väcka han ;) Snusen har han i också, haha ! sötjävel :) Ajja, nu ska jag kolla spårlöst och myspysa med hajna xD

Älskar dig Oskar Lundberg / Din Ellen ♥

 


Kommentarer
Liinda

nu kanske du förstår varför ja aldrig kör gratis ;) haha

2009-04-06 @ 21:26:49
Lovisa :)

tur att du tycker om mig iaf ;)

Mycket trevligare inlägg nu för tiden,. nu orkar man läsa :D

2009-04-06 @ 22:00:03
URL: http://kisseee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0