"Det är inte problemen som är problemet, problemet är dom som skapar problemen"

Jaa, man vet som inte riktigt vad man ska säga så, jaa.. Idag har jag alltså varit på skolan, de hände väl inte så himla mer än vanligt. Vi slutade då tillslut iaf, och jag och Lovisa drog på byn, jag skulle handla en hudkräm, väldigt efterlängtat faktiskt ! Sen gick vi då alltså hemmåt, (till oskar). Drack lite kaffe och surrade lagomt mkt, och nja, jag drack kaffe. Sen drog Lovisa och käka, medans så åt också och surrade med älsklingen i luren ett tag. Hojna kom då alltså sen tillbaka och jag hon och maami surra ett tag, sen drog vi och målade världens vackraste bidler till våra karlar ! Haha ! For till Lovisa sen och stal nå låtar av henne och nu sitter jag då alltså här. De var ju inte så värst jävla intressant kanske, men så äre. Sen, så vi borde jävla dra Lovisa, även om de inte blir i sommar så, skulle vara äckligt kul ;) Sovmorgon imorrn till 10.00 så nu funderar ja om jag skulle duscha ikväll eller om de får vänta tills morgonen gryr. Menmen, nu ska jag fortsätta lyssna på min Lovisa musik och filosofera och klura lite (:



 

Helt ofattbart, jag fattar inte. Varför inte skaffa sig ett eget liv, egna bekantskaper, egna pojkvänner, en egen framtid, ett eget liv !?! - tänk lite jävla längre, tänk vad ni gör, och utsätter andra för. Men de kommer en dag, en dag då ni får känna hur de är att bli behandlat likadant som ni behandlar andra.
- Man kan inte göra ont mot andra utan att skada sig själv..

Gör de inte ont ?


Kommentarer
Lovisa :)

som fan att vi ska dra!!! ;) men det passar nog bättre nästa sommar eftersom jag jobbar ju ändå hela den här sommaren. sen så nästa sommar så flyttar ju jag från byn för alltid! :)

2009-03-25 @ 08:34:55
URL: http://kisseee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0