"-Helt jäva värdelös !"

Igår kollade vi film jag och älsk och bara mös, då han äntligen kom hem från jobbet. Vi somnade ganska sent, och väcktes där kring 4 snåret, när Tommy och någon gapskrikande donna kom genom dörren. Donnan gick på toa. (Vilken jävla tjej jag har hitta, helt jävla värdelös, hörde vi mumlande) innan Tommy small i soffan. Efter sisådär en kvart kom damen ut ur toan, så vi hörde bara hur hon gick in i hans sovrum ihopp om att han skulle vara där, när hon senare skulle upptäcka att han låg avsmullen i soffan. Sen small ytterdörren igen.. 

..Tommy minne var väldigt svagt imorse.


Vaknade imorse och mös, jag och Oskar gjorde oss sen lunch och satte sen på en wallander film. Sen strax före två for älsk på jobb. Så idag har jag kollat lite tv, druckit kaffe, och funderat över livets stora gåtor, vilken jag inte orkar dela med mig av just nu. Nu blir de mer kaffe och ser på Wrong Turn 2, obehagliga filmer de där, men hade Blonder and Blonder och WrongT 1 att välja på så vad gör man (: Ikväll blir de nog hemfärd, osett när karln slutar ännu, kanske tolv kanske tidigare. Ajja, nu blir de kaffe och film som sagt.


Love you babe !


Have a happy sundag !



Kommentarer
Emlie

Haaaj din Buse =) är det du som ger ut mitt nr till pojkar? ;O

Allt bra med dig skitunge ;)

ska du till Ämälä o Tommas helgen som kommer på inflyttnings fest ? =)

Puss

2009-10-05 @ 21:35:12
URL: http://missfrogy.blogspot.com/
Ellen Hällgren xD

Tjabba, haha, ja de är de ;) Joodå allt är bara bra. hur är de med dig då ? Ja jag tror då de, de har ryktas om att vi är bjudna iaf ;) hehe.

2009-10-05 @ 21:40:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0