"-Kärlek och respekt, ska de vara så jävla svårt !?"

Ja idag har de inte blivit så mycket gjort, har varit krasslig i över en vecka snart, snorig, ont i halsen och hosta. Kanske blir vårdcentralen imorrn, bara för att få veta att de finns inget dom kan göra som vanligt. Men bättre att fara och kolla en gång för mycket, som mamma sa. Så vi får se hur de går. Men nu ska jag fortsätta kolla tv och sen så snart blir de väl dags att sova..




Jag saknar dig så min älskling - Jag älskar dig Oskar ♥



Kommentarer
Liinda - mamma till anton

säkert bara en vanlig förkylning, de går ju som denna årstid men som sagt, bättre o kolla upp en gång för mycke :)

2010-04-05 @ 21:17:43
URL: http://livetsomungmammaa.blogg.se/
Anonym

Kolla upp det på VårdCentralen men inte ens dom kan göra nåt mot en virus om de skulle va det, då e de bara vila å dricka vatten å the...

2010-04-06 @ 22:25:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0