"Dagens händelser i litet format !"

Sen annars idag så har jag varit på skolan och efter skolan for jag till Ellen och Holly och hälsade på, och Hilda och Rasmus var också där, så vi fick oss en liten pratstund om allt möjligt. Kanske även en och annan ide (: hehe.

Sen bar de av ut på byn en sväng, och sen då jag skulle gå till bilen träffade jag Elin och lilla anton, så vi satt utanför turklövern och surra en stund.

Sen har jag bara varit hemma, och nu sitter jag och äter PastaCarbonara ! (: Egen pasta, en faltiskt Carbonara på påse !! Jag vet dåligt dåligt, men då man är ensam är de så fruktansvärt tråkigt att laga mat, så är de bara !!!



Kommentarer
Lina

De blir inte tom å jerry eller bill å bull ? :)

2010-04-28 @ 08:04:03
URL: http://liniz.blogg.se/
Anonym

haha gumman, vet du? jag tänkte faktiskt inte ett dugg på att ni hade samma..! Jag hitta dom på blocket och fall för dom direkt ;D haha! jaa.. vilka härmapor vi är ;) PUSS!!

2010-04-28 @ 10:43:52
URL: http://mlisOrd.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0