V.27+0 idag !

Idag går vi in i V.27+0, tiden bara går, och magen växer och växer. Känner mig väldigt ograciös, och tung nu för tiden. Magen som står åt alla de håll ibland, och man känner rent hur mkt trångare de är, ni trycker och knuffas och jag känner mig så himla full, som att jag ätit en hel levandes häst ! Någon av er trycker väldigt mycket upp mot revbenen på höger sida, de går som inte att beskriva hur de känns, som inte ont, men ja de trycker, och hårt ! Sen far ni runt och gräver som baki revbenen och bökar runt i magen (:

Men hur de börjar närma sig ändå, jag försöker föreställa mig hur de är då ni är här men, de känns så overkligt så de går som inte. Fast ser man magen min så förstår jag ju att de är nå som ska komma ut, men att de är ni två små underbara, jag kan inte föreställa mig hur de kommer att bli !!

Men på torsdag är de ultraljud nr 2, och läkarundersökning, de känns som inte nervöst, men jag tror nog de kommer att gå bra. Sen fick Oskar en ersättare på jobbet så han ska följa, himla skönt att de vart så, vi hoppades ju på att han kunna följa, och inte minst känns de tryggare för mig.

Sen på fredag så ska vi på föräldrautbildningen, för första gången, de ska bli spänannde (:





(Förlåt att jag är sämst på att blogga, ibland är de som mycket, och jag glömmer helt bort de, då de är så mycket annat att tänka på ! men förtsätt gärna läsa och kommentera, ställ frågor, vad som helst. )



Kommentarer
Lina

Va har ni för namn på dom små pojkarna i magen ?

2010-04-27 @ 19:01:22
URL: http://liniz.blogg.se/
Linneaa

Oj så söt mage ;D

2010-04-28 @ 11:05:42
URL: http://linnealarssonkoistinen.blogg.se/
Anonym

så söt och fin! om det blir byn på lördag ska jag försöka finna mig tid ;) vad ska du göra på lördan? PUSS!

2010-04-28 @ 12:00:21
URL: http://mlisOrd.blogspot.com
Lovisa

JÄVLA SNYGG MAGE! ;) Hoppas det är bra med dig ellen :)

2010-04-28 @ 14:45:43
URL: http://kisseee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0