"-Kan man vara mer svullen på kvällarna än jag är, jag kommer nog sprängas !"

I går gick vi in i V.16 (15+0), och mitt illamående har inte gett med sig, eller illamående i sig går ju över efter att jag spytt oftast, och kan komma tillbaka under dagen om jag har otur. Men att jag spyr varje dag är jobbigt, och att jag kanske inte alltid råkar vara nära en toalett, utan kanske i bilen, och då är de bara stanna även om man är mitt på byn, så de är inge trevligt alls. Sen har jag börja få huvudvärk på kvällarna och morgonen ibland, jag vet inte vad de kan bero på, men de är inte heller trevligt alls, massor jobbigt faktiskt.
Men av allt detta kommer något fint iaf, så man får se de från den sidan istället ♥

V.16 (15+0)



Vi var även på ikea i söndags, de var himla trevligt, och köpte lite saker till skruttungen min, och även lite annan. Vi hade bara bagageutrymmet på bilen så vi ska beställa nå större saker också. De som vart till hjärtat mitt var iaf, madrass, täcke, kudde, spjälsängsskydd, lampa, förvaringskorg och världens gulligast elefant som jag vart dö kär i ! (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0