De närmar sig ultraljud !

Ja igår var vi hos barnmorskan, och tog blod och urin prov, och så lyssnade vi även på hjärtljuden ! Allt var då så himla bra, alla värden och de fanns ingenting att klaga på (: Skruttungens hjärtljud var också jätte bra, och shit vad tydligt de hördes nu motför förra gången vi gjorde de ! Så när vi lyssnade så sa hon, "jaha, då ska vi väl kolla om vi hittar tvillingen!" Panik, för en sekund, sen skrattade hon och sa "ej, jag de slår i samma takt, så de ska nog bara vara en, men helt säker kan jag aldrig vara." Sen sa hon även att jag har ganska stor mage för tiden, men att jag antagligen bär långt ut. Kännde vart livmodern var och ja sånt (: Men som sagt var allt jätte bra och de är som skönt att veta då jag spyr ännu. Är i v. 17+3 idag.

Längtar tills torsdag - då vi får se dig vårat hjärtegull ♥



Kommentarer
Evelina - Blivande mamma ♥

Gud så spännande, tänk att ni äntligen ska på ul snart :)

2010-02-19 @ 13:47:02
URL: http://loon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0