"-Schooookiis scheejj längtar efter deej !"

Idag så är jag i vecka.14 (v13+5)
Schooockiis magen växer, bilder kommer tillveckan då karl är hemma med datorerna (:


Ja nu har jag spytt i princip varje dag i drygt 2 månaders tid, 1-3ggr varje dag, börjar till att bli en vana nu faktiskt. Idag spydde jag så jag börja blö näsblod, och de är inte första ggn. Men att efter jag spytt så försvinner illamåendet och kommer sällan tillbaka så de är faktiskt skönt !



Dessutom är ultraljudet bokat nu, himla vad jag längtar nu alltså.
Vi fick tid då Oskar var hemma, så de var ju himla perfekt
- för han ville ju verkligen vara med så han tog ledigt den vecka jag är i v18,
och så har han ledig vecka då jag är i v19. Han ville vara säker på att han skulle vara hemma (:



spänning, lycka, förväntan, kärlek, rädsla, längtan, tusen tankar och olika känslor !




Kommentarer
ellen (Hollys mamma)

å stackare att behöva spy hela tiden:( tur ja slapp det iaf:)

2010-01-25 @ 14:13:55
URL: http://elliieoberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0