"-MVC !"

MVC - 8 juni - V.34 (33+1)

Magmått: 39- 40 på högsta stället !
Vikt: 81kg
Starvikt: 65kg



Fick även låna en amningsfilm från Mvc, skulle vara om tvillingamning också men it vet ja, de var då it nå som gjorde mig klokare uti de, men men.

Sen har jag bokat nästa ultraljud, och även ring och boka två bilbarnstolar, sen så väntar ju även vagen på oss på barnenshus, och babyboxen vi ska få, så de blir att hämta allt de samtidigt i luleå. Blir början på nästa månad hade jag tänk, så jag hoppas dom små håller sig från att komma tills dess, men de tror jag nog (:
Annars är de ju inte hela världen (:



Kommentarer
Evelina - Mamma till Meja <3

Gud så fin du är Ellen, underbara mage! Och guuuud vad jag saknar min! Gjorde det direkt efter, skit konstigt då den blev helt tom :/ Men nu har man ju världens finaste prinsessa i famenen och de, de är INTE dumt :D

2010-06-11 @ 20:15:40
URL: http://loon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0