"-Bebiisar av ett annat slag !"

Ja nu har jag storstääda, på nedervåningen, uppe i dom två rummen som är inredde, är de redan städat. Så de känns skönt, jävlar har putsa kaffekokaren som en galing, så nu skiiner den (: Ska fara och handla nå kaffe,  Elin är här och ja tänkte inviga den med henne på en stund. Nu kom mamma med hennes katt, ska ha den tills söndag, och så har den ungar, två st, åhh, hur ska de gå ??! Ja vi får se :S


Ja de verkar då gå bra med katterna, dom är så söta så (: Någon som vill ha en kattunge ? Dom ser ut som våran Ozzy, samma färger (: (Ska lägga ut bilder på dom sen) Han är då så snäll med dom, och katt mamman, som även är hans mamma.



Ja men nu ska då jag och Elin ut på byn och handla kaffe och mjölk, kanske kaka. Blir även att färga håret idag !! Vilken färg, hmm, ja ni alla läsare som kommenterat tycker rött, men de jag får se vad de blir då jag står i affären !! Jeeehhhhj. Och elin ska vara så snäll att färga de åt mig ! :D


Våran Ozzy !



Kommentarer
mli

miss u babe!

2010-05-06 @ 20:07:43
URL: http://mlisOrd.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0