"-He va int ja !"

Nu har jag varit onyttig minsann, men min kära mormor nästan pressade mig att fara och köpa en hamburgare, så jag kunde inte så emot ! Så jag har tryckt en 150is ostburgare och en blandkorg ! Men jag inbillar mig att jag var lite nyttig då jag tog en Loka och grovt bröd till burgaren, men hur bra de den övertygelsen funkar nu när jag känner frityrolja i mina ådror vet jag inte riktigt. Menmen, de är ju lördag intalar jag mig då istället.

 

Ska iaf mysa nu i min ensamhet framför sex and the city 2 ! (ÄNTLIGEN ! Finns de n bättre än sex and the city & desperate housewife - NEJ jag vet ju de !) Och till de, kolsyrat vatten och choklad ! Herregud vad gott !  (;





Kommentarer
Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Åh, den filmen såg jag på premiären på bio när jag var höggravid i v39. Behöver jag säga att jag var less efter 2,5 timmar. Mitt i biosalongen, fullt med folk, ingen möjlighet att trängas med magen för att gå och kissa. Och dessutom VARMT. Ojoj ;)

2010-11-07 @ 00:06:18
URL: http://loon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0