"-Jag har varit super Ellen Hällgren idag !"

Idag har jag haft mamma här som varit med barnen, och jag for och hälsade på min kära vän Linn och hennes små guldplimpar, Leya och Liam. Himla sötungar, som växer och växer. Men av alla de små barn som jag hållt i så är mina tyngst, jag tycker dom är så himla mycket tyngre ! Men dom är ju pojkar och lite äldre än vissa, men ändå !! De skiljer ju inte så mycker mellan åldern, typ nån vecka. Men på så små barn kanske de gör mycket, sen har jag ju faktiskt Kevin som är en ganska knubbig kille, och Levi som är som en långeman !
Mina små, stora älsklingar !


Sen bestämde jag och Linn att vi skulle ses vi vuxna utan barn, någon gång i januari, och ta oss en kväll hemma hos dom tillsammans. De ska bli trevligt, bland annat, spel & bastu pratade vi om !
Ser verkligen fram emot de !


Sen så kom jag hem kring halv 4 och jag ska säga att jag har hunnit massor sen dess..
 
Lekt med barnen
Ätit
Strykigt gardiner (Till två fönster)
Hängt upp garndinerna
Bytt en bajs och en kissblöja
Dammtorkat överallt nere (dock inte toan, ännu)
Dammsugit överallt nere
Allmänt städa och plocka
Fyllt 5 ramar med foton
Myst med barnen, mata dom 2gånger, bytt till pyjamas och sen nu nattat dom !
.. Samtidigt som jag har måste underhålla mina små pojkar (:

Så jag har minsann varit duktig !
 
Om jag nu känner för de sen, kanske jag tar toan, men de är osett ännu (:





Kommentarer
Sandra - Filip och Hugos mamma =)

åå, duktiga du! skicka lite energi hit;) de är ju så skönt när man fått storstädat hemma. Vad stora grabbarna era har blivit förresten=)

2010-11-24 @ 22:11:09
URL: http://filipsmammas.blogg.se/
camilla

Du är en super duktig mamma! Åh speciellt när din sambo jobbar bort o ni har tvillingar.

2010-11-25 @ 11:50:21
Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Jag håller med föregående talare, du är så himla duktig och fin mamma :)

2010-11-25 @ 12:05:00
URL: http://loon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0