"-Ungmamma tidning !"

Jag skrev ju tidigare ett inlägg om att "-Lämna bort era barn, va fan är de för jävla ord !" Så blev frågad av en tjej, som gillade texten, om hon fick ta med texten i en ungmamma tidning som hon startat på internet. Så klart hon fick, så nu är tidningen klar och min text finns i den.

Gå till
http://chicmommy.blogg.se/ för att komma till direkt länken och läsa tidningen, de finns en massa bra i den ! Jag tycker också personligen att hon har gjort ett super bra jobb och startat en mamma tidning på internet, man får ut så mycket av att läsa vad andra mammor skriver, och nu är vi alla och våra berättelser, tankar och funderingar samlade i en och samma tidning, de är ju super bra ! Sen är den full av värdefulla tips, och ja, jag kan bara säga att ni ska läsa den nu !




Annars så gör vi inte så mycket här hemma ikväll, Levi har lagt sig för kvällen, han är ju kvälls trött och morgon pigg, medans Kevin är helt tvärt om ! Så Kevin ligger här och sprattlar och far runt som en tok i babygymmet . Han försöker verkligen vända sig, han har lyckats en gång, så han kämpar på (: Oskar for och jobbade igår, och blir borta en vecka så de är super trist, fast man vet ju att han far, men de känns ändå så himla jobbigt varje gång. De kan inte hjälpas. Nä nu ska jag ta min lilla trollunge och busa lite med han så blir han kanske snart trött och vill sova. Då ska jag plocka ut diskmarskinen och fixa med lite tvätt, eller så tar jag tvätten imorrn, de återstår att se (:





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0