"-Tiden flyger förbi, man ska verligen ta vara på varenda minut !"

Nu ska ja tacka för era fina kommentaren, som skriver så snällt att jag är duktig, och en bra och fin mamma ! De värmer vekligen !


 

 

Ja och nu sitter jag och dricker lite kaffe och pojkarna tar en liten powernap (:


Tänk vad fort tiden går, nu sitter dom så bra i matstolarna, och gåstolarna (: Lite vingligt ännu, mest för Levi, min lilla långeman, och så är han så stel, eller hur jag ska uttala de, medans Kevin är som en liten geleklump (:

Båda har vänt sig från rygg till mage, och båda har skratta riktigt ordentligt. Men lite snåla är dom med dom skratten, tycker jag minsann. Kevin är lite mer givmild med dom, men då har han ju skratta så, lite längre än Levi.

Men dessa barnskratt finns de nå bättre i hela hela världen ?










Kommentarer
Linnea- Ungmamma & Ryttare

Vilka charmtroll :)



Nä precis men blir nog aldrig klar, vi har en massa målande i taket kvar och det tycker jag är super trist!



Taack! Jo köket, hallen och vardagsrummet är som helt öppet så det är mysigt det blir så luftigt :)

2010-11-26 @ 13:07:24
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Va faan? Jag ser ju nu att blomman på gåstolen är rosa. På våran är den röd ju!

2010-11-29 @ 10:43:25
URL: http://loon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0