"-Halloween närmar sig och Ellen rekomenderar !"

Nu närmar sig ju Halloween och jag och gubben ska faktiskt klä ut oss och umgås med en massa vänner och bekanta. Min kära mamma erbjöd sig så snällt att hon kunde vara barnvakt om vi ville göra något, så vi tänkte ta tillfället i akt och fara ut (: 

De är ju så grymt kul med Halloween då man får klä ut sig, jag menar man kan vara precis vad som helst, men kan överdriva hur mycket man vill utan att de är överdrivet, och ingen reagerar nå konstigt på de.

Man kan vara någon helt annat för en stund, en polis, en drottning, militär, ja nu för tiden kan man vara utklädd till allt till och med en kondom, de är sant, de finns att köpa dräkt som de. Ja endast fantasin kan sätta gränser för vad man kan vara. Jag tycker de är så otroligt kul att kunna spexa till de hur man nu än vill (: Sen är de så kul att se andra och vad dom har haft för ideer, och vad dom klätt ut sig till ! Ja nu helt plötsligt så tycker jag  nog att Hallween är den bästa högtiden på hela året !! (: För hur ofta kommer jag en helt vanlig dag och är klätt som tex; en kondom eller bananer i pyjamas liksom !?


Ska iaf, rekomendera en hemsida som har hur snygg maskerad/halloween kläder som helst ! Herregud, sitter och tittar på sidan för fullt nu, dock har jag inte som pengarna att jag kan beställa därifrån, men hade jag haft de hade jag inte tvekat en sekund ! (: Finns massor för både han och hon, hur bra som helst. Så vill ni stå ut med en as snygg outfit nästa helg så är de absolut bara att beställa, och har några släntar att slösa !!








Här har ni hemsidan iaf !-
http://www.evasunderklader.se/
maskerad/


Storlekar på hemsidan finns från S-XL-4XL, De tycker jag är bra, att de inte bara är mini mini storlekar ! =)



Kommentarer
Anonym

Hej gumman ;) Jag har varit ute och rantat hela dagen. Jag vet inte vad jag ska ha på halloween.. och vet inte heller var vi ska vara (?) Det löser sig :D Vad ska du ha på dig gumman? Har du beställt något nu?



PUSS

2010-10-25 @ 16:08:16
URL: http://idamli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0