"-Om man inte frågar, hur ska man då få veta ?"

Skulle absolut vilja lägga ner mer tid och energi på bloggen, men de blir svårt då jag inte har någon egen dator, utan bara lånar då jag kan, och får möjlighet. Jag vet inte hur stort intresse de är för min blogg, tycker minsann ni snålar lite med kommentarerna, nån åsikt kan ja ju tänka mig att ni har i iaf, de mesta som jag skriver. Men hoppas iaf, att ni läsare "gillar" de ni läser, då jag väl skriver, och har en möjlighet att skriva, blir de ju. Och att ni fortsätter läsa, såklart ! Hade tänk börja på ett inlägg nu, om lite seriösare saker, ja ni som läser vet ju hur inläggen brukar vara.. Men ja tänker att de kanske får vänta lite, de är mycket nu som sagt.
 
 
 
Däremot, vill ja ju fixa bloggen, ni vet med sånn henna, design, men jag är ju helt lost när de gäller sånt, så kan någon av er & vill hjälpa mig ? Hojta gärna till, blir de lite mer personligt & så (: !
 
Sen så som sagt, vi kör en frågestund, om de är nått ni undrar över, kan förstå om de finns frågor.
Ingen fråga är för dum för att ställas och jag svarar på de mesta !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0