Jag älskar er mer än allt mina barn <3

Ni ska veta att ni är de finaste jag har. Jag älskar er mer än allt mina barn ! Förlåt för vad jag gjort, men allt gick så fort ! Ni betyder alltid mest & ni kommer alltid att vara bäst ! Jag önskar jag kunde förstå hur jag låtit allt gå, jag önskar att jag stadigare kunnat stå. Jag tänker på er varje sekund, jag sover nästan inte en blund. Ni är de finaste jag kunde få, hur kunde jag göra så!? Mitt hjärta blöder, jag tror aldrig de går över. Men jag lovar & svär, jag kommer alltid att finnas här ! Ni kan inte se mig nu, men jag lovar & svär jag finns alltid här. Ni har världens finaste pappa, hälsa & tacka & säg att jag är ledsen att jag våran "familj" tappa. Jag ska fixa dehär så att jag förevigt kan gottgöra er som jag håller kär. Ni är de vackraste jag har & jag hoppas vi ska ses snart. Jag ångrar mig mer än livet, de känns som ni ska tro att jag tog er förgivet. Jag hoppas ni hittar tillbaka till mig för nu ska jag ändra mig. Jag ska bli den jag för en stund sen var & älska er ännu mer för var dag ! Är så rädd att ni mig ska glömma, ni är ju så unga. Förlåt att jag inte finns där ni kan se, men jag måste för oss 3. Ni lämnar aldrig mitt hjärta eller tanke, ni finns hos mig varje dag, förlåt att jag varit svag & inte är hemma idag. Jag har aldrig kännt en sånn smärta & jag förstår om den aldrig lättar. Kommer aldrig förlåta mig för dehär, men jag hoppas ni ska kunna förlåta, så att mitt hjärta kan sluta gråta. Jag ska fixa dehär, snälla gode gud, förlåt att jag inte kan vara där ! De enda jag vill är att krama & pussa er överallt, jag saknar er så starkt ! Om ni kunde se mitt hjärta skulle ni förstå min smärta. Men snart är jag hemma igen, bara blunda & räkna till 5, snart är allt bra igen. Jag älskar er av hela mitt hjärta, förlåt att ja orsakat smärta. Snart ses vi igen, ska inte försvinna igen ! <3 Mamma ~ 11/6 2012


Kommentarer
Liinda

Åh va vackert skrivet Ellen, man blir ju rent gråtfärdig. Dehär fixar du å de kommer bli bra med sin tid.. Ja tror på dig, du är stark! kramar från oss.

2012-07-10 @ 22:41:59
URL: http://livetmedminaunderbara.blogg.se/
Lina- Mamma till Wilma & Wiola <3

Jag gråter å älskar din blogg !! Å va ja önskar de fanns nånting jag kunde göra !!!! De måste bli bra de här nu Ellen så du får komma hem till dina fina fina pojkar !! Kramar

2012-07-10 @ 22:51:47
URL: http://liniz.blogg.se/
Hilda

Åh Ellen jag sitter på jobbet och stor bölar när jag läser dina inlägg! Jag vet att dina barn älskar dig lika mycket som du älskar dom <3 du är en stark människa och jag vet att du kommer klara det här och komma tillbaka. Du har så många som älskar dig och väntar på dig :) så det är bäst för dig att du kommer hem snart :p jag saknar dig min vän :) och jag finns alltid här... Kram på dä!!

2012-07-10 @ 22:58:23
URL: http://hildaoberg.wordpress.com
Linnea Lundström

Så fint, öppet och ärligt skrivet! Hoppas allt blir bra igen Ellen. Kramar från en gammal barndomsvän

2012-07-30 @ 01:56:54
URL: http://linneasgalleri.blogg.se/
Ellen Hällgren !

Tusen tack för era fina görs & kommentarer !! Ni är guld värda ! <3<3<3

2012-08-19 @ 22:15:26
URL: http://cpsoet.blogg.se/
Lina - mamma till Wilma & Wiola

Saknar din uppdatering på din braiga blogg :)

2012-09-11 @ 06:50:39
URL: http://liniz.blogg.se
Lina - mamma till Wilma & Wiola

Saknar din uppdatering på din braiga blogg :)

2012-09-11 @ 06:50:40
URL: http://liniz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0