Morrn Morrn !

Morgonstund har guld i kaffet !
Steg äntligen upp efter att ha snooza i en timma, ja de är ju fantastiskt med snooz-knappen, omän den kan ha lett mig till försovning ett x-antal ggr.

Sitter just & dricker kaffe, är otroligt trött, påsar under ögonen som blir tårfyllda då jag tittar ut genom fönstret av ljuset. Nåväl, de känns ändå som de kommer bli en bra dag. Ska iväg på kommun för tredje & sista gången dedär veckan. Ska bli skönt med helg ! Jag & en kompis sätter oss på bussen i eftermiddag & beger oss en bit söderut för att hälsa på en gemensam vän, jag har svårt att ta mig bort, vill gärna vara nära mitt egen hem, så att jag alltid kan fly om dr känns som att jag vill de :p Men de är säkert nyttigt. Nåväl, ska snart traska iväg, men önskar er alla en fin dag & tänka sig att jag bloggar "normalt" ! (:






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0