Mars mars måne, jag kan lura dig till skåne !

Kevin & Levi kom imorse, så ser vi byggare bob. Inväntar Mommoiis, som ska få vara här med pojkarna medans jag ska på vårdcentralen. Det är skönt om man slipper dra med dom dit, när man ska träffa en läkare & så, för de första kommer jag aldrig ihåg vad som sägs då jag går därifrån & efter alla deras olika sjukhusvistelser så är dom inga strörre faan av människor i vita rockar, så skönt att jag fick lite hjälp idag !

Sen blir de lunch bjudning här hemma hos oss, bjuder hit Ellen & hennes kids på nått så enkelt som makaroner & korv eller nå dylikt !

Har lite kaos inom mig, när jag känner att jag måste försvara mig i nått som jag känner att jag inte har någon rätt i att göra, samtidigt som de känns att de är högst relevant & viktigt & något som verkligen är prio ett för mig. Ja de är svårt.. Men jag sjå be om hjälp för att kunna förmedla detta på rätt sätt, utan att jag ska känna att jag försvarar mig. Skuld & skam står ivägen, men men. Nu är de dags att ja sätter fart & her mig iväg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0