Ingen sommar just nu iaf !

Onsdag:
Jag och Erica for och käka skrov till lunch, flottigt och gott, men it gör det nå.
Och igår var jag då men Lovisa, jag vill bara äta henne, otroligt sweet bruud. Min Lovisa ! Var hos henne och så, sen kom GullErica och vi for till mig och spela lite GH och så. Kuuuuligt.


Men nu är det alltså tisdag, och ingen sommar har jag då sett till ännu.
Idag så for jag till David efter skolan och sedan vart det så att han följde till byn.
Käka palt och sen spela vi GH, ska fan bli bäst på det alltså, haha.
Sen ringde Linus, och vi for ut och var med han, Teillus och Lillis.
Vart att vi for till mig och spela PS2, det var trevligt.

Och nu sitter jag och david häär och ska varva det satans spelet, haha :D

Får ju se hur det går men jag hoppas att det går bra :)
Ajja, nu ska ja speela, men jag återkommer väl sen eller imorrn, eller ja när det nu blir.

See you SUCKERS !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0