"-Jag har försonats, varför har inte du (anonym) ?"

Har haft en ask-"situation" och jag det liksom slår mig att jag har inte varit i svängen eller ute bland "bekanta" på snart 12 månader. Sen har jag ingen som helst aning vem som skulle kunna hysa agg eller hat mot mig så pass att det ska störa denne än idag ? Eftersom jag inte har eller har haft några problem med mina vänner, som vi inte har kunna lösa internt så kan de inte heller vara människa som jag umgåtts med eller varit vän med ens någonsin ? Eller ? Jag vet inte men jag har svårt att tänka mig det, eftersom att det inte finns i min värld att man skulle bete sig så mot en "vän" även om man skulle vara oense, för mina vänner vet precis allting om nu och då och jag kan inte tänka mig att de är någon i min närhet som har en så stor okunskap.. Ja fast vad vet jag "mentalitet som en tolvåring". 
 
Sen så undrar jag varför de väsentiga verkar vara att jag har varit på alfa !? 
 
JAG HAR VARIT PÅ ALFA ! Känns de bättre ?
DET var 4år sen snart. 
 
Det är ju verkligen ingenting jag har gått omkring och dålt, det är heller ingenting som jag skäms för ? Men det verkar som någon tycker att det är det värsta tänkbara. Sen är de som viktigt att påpeka att jag har druckit och festat (alkiskärring) - Ja jajjemänsan, det har jag också gjort, en period mer och andra mindre och nu ingenting. Sen vet jag inte riktigt där heller vad syftet är ? Har jag någonsin dålt någonting dåligt jag ställt till med ? Jag döljer nog hellre allt de bra. Men jag kan nog med rak rygg och med huvudet högt säga att jag har hävt ur mig allt, och att jag även står för de. Just för detta fenomen.. nån människa försöker slå ner mig med mitt förflutna, vilket är omöjligt eftersom att ingen kan komma och påpeka saker som jag gjort som jag inte står för. Jag vet, och jag har liksom gått vidare. Medans de verkar finnas en människa som inte gjort de.
 
 
Där slår de mig igen. Jag måste alltså verkligen betyda något för denne människa eftersom jag tydligast finns kvar i dennes liv, så pass att denna vill göra mig illa.. Vän, ovän, bekant eller främling, det vet jag inte för att denne går under anonymitet. Men jag säger - välkommen att höra av dig, för de finns troligtvis något jag gjort som gör att detta agg/hat mot mig finns, så det skulle ju underlätta att veta om det är något jag kan ställa till rätta eller om det bara är så att du inte gillar mig, och så får de naturligtvis vara. MEN vad som inte är okej, är att trakassera folk på nätet oavsett om det är har eller harm pga av något jag gjort. Även mot mig så är det faktiskt inte okej. 
 
Summa sumarom så funderar jag - Hur kan jag ha kommit till ro med mitt eget ? Men någon annan människa har fortfarande problem med mitt eget ?
 


Kommentarer
Anonym

Pajkastare som terroriserar folk på nätet, kliv fram å stå för era åsikter istället. . .
Alexander

2015-05-14 @ 17:17:01
Anonym

Pajkastare som terroriserar folk på nätet, kliv fram å stå för era åsikter istället. . .
Alexander

2015-05-14 @ 17:20:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0