"-Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår."

Helgen var svajnigt bra, börja med att jag var på skolan och slutade med att jag klev av tåget i Kiruna, efter lite övertalning av älsklingen och Linda faktiskt. For och var med gubben ihelgen, grymt skönt att träffa han. Hade saknat han så himla mycket. Vi åt kinesmat, och träffade några av hans jobbar kompisar, och mös och hade de trevligt. De tål att göras om.


Jag älskar dig.


 Igår så vart de så att jag, for och mötte Karl på byn, satt och surra, sen kom Jim förbi och surra med oss en stund. Slutade med att Jim ringde och frågade om jag och Karl skulle följa med till nystrand och så bestämde vi oss för, och Peder hängde på. Jag tvingade även Jennifer att följa så, jag åkte med henne och Karl och Peder med Jim. Väl där, eldade vi och hade allmänt jäkla trevligt faktiskt. Mathilda, Josefin, Mats och Alle kom även dit. Vart mycket svammel och skratt, haha. Kul, kul (: 






 Har varit med Elin idag och suttit och surra med henne, sen for vi på konsum, Elin köpte kattgrejjs till deras mördar katt, haha. Ja du är som söt du Elin (: Nu sitter jag då hemma och har käka parisare, pommers och sallad, mumma. Väntar på att Jennifer ska höra av sig så vi kan fara och sola lite, ska bli skönt. Så tappra soldater, vi höres !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0