"-En del människor tror att hålla ut gör en stark - men ibland är det att släppa taget."

Onsdag nu då, hmm, har varit på skolan och svammla på med Karl och Jimmy, haha. Sen for jag till Oskar och har varit där och städa i typ 2timmar, för att jag älskar han så himla mycket, så nu är de rent och fiint ! (: Vart himla trött, men de går nog snart över. Nu sitter jag då i läggan och lyssar Eddie och bara slöar. Fundera om man skulle få sig någon skjuts, så jag kan fara med tvätten till maami, vägrar tvätta här ! Jaase, får se vad som händer idag/kväll, har ju ingen skola imorrn iaf. Men de lär väl ändå inte bli mycket antar jag. Men de är ju klart, man skulle ju alltid vilja hitta på nå, men oftast är man ju ändå för slö, inte ovanligt ! Har även köpt två klännigar för ett X- antal dagar sen, jaah ! Är svin nöjd, eller jag köpte bara en, sen fick jag en av min älskade pojkvän. Han är så snäll, himla söthuvve (; Fast jag sa att jag bara skulle låna till den, men han säger pråmt att jag ska få den. Men de återstår att se för dig gubben lilla ;) Slutligen får jag med stora gratulationer och stående ovationer, gratta Lofisa till att hon har klarat teorin idag, GRATTIS GRATTIS SÖTARSLE ! Men men nu ska jag återgå till att göra ingenting alls !



 

Fuuuck Off suckers ! (;


Ibland är de ju helt enkelt bäst att bara hålla käften.


Kommentarer
Lovisa :)

åhhh så fin klänning ;)

och nu ser jag ju du har ägnat mig några rader i bloggen ;) du är för söt :)

2009-05-13 @ 21:28:57
URL: http://kisseee.blogg.se/
Linnea

vad vacker du är stump.. saknar dig!

2009-05-21 @ 15:06:02
URL: http://oegonbadskopp.blogg.se/
Johannaa (:

Va fin du är! :) <3

2009-05-26 @ 18:19:04
URL: http://johannaaalundberg.blogg.se/
Skåne

men guuud så fin du blev på bilden :)

2009-09-24 @ 15:31:28
URL: http://missfrogy.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0