"-Nu har man blivit bortskämmde av att ha karln hemma !!"

De var ett tag sen nu ! Men Oskar har ju som sagt varit hemma och då blir de nästan aldrig att jag sitter vid datorn. Sen skulle han ju ha farit och jobbat i söndags, men de vart inte, för jag har varit sjuk, feber och förkyld, medans våra små killar också varit sjuka. Så han fick minsann vara hemma och hjälpa mig, och ta hand lite extra om oss. Sen höll de i sig till nu i torsdags, då de började bli bättre med oss. Så han har varit hemma en extra vecka kan man ju säga. Men eftersom att vi varit sjuka har vi bara varit hemma och inte haft nå främmande, eller varit borta nått, så de har varit väldigt mycket, tv, morgonrock, och bara mys. Och MAAT ! Alltså, herregud, alltid då denna vinter kommer så blir de så himla mycket mer mat och onyttigheter iform att att jag små äter ! Men nu till jul får jag väl vara lite rund och go, se då de börjar ljusna får jag ta tag i detta och börja motionera i de förhoppningsvis lite mildare vädret (:


Men nu väntar jag på gubben, som är och handlar en massa gott, som ägg, mackor, skinka, och så vidare, så vi ska äta oss lite kvällsmat nu, dricka lite glögg, spela yatzy och sen så blir de en film (: Mys mys !


(Jo vi har ju för tusan varit på pärlfoto idag och fota pojkarna, de gick inte riktigt så bra som jag hade hoppats, men nog fick vi bilder nog. Återkommer mer om detta !)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0