"-Mättare än jag kan ingen vara !"

Hojja ! Snacka om att man kan vara mätt ! Vi har just varit och käka potatismos och älgskav hos inger och kjell, jag åt som en tok och mätt vart jag ! Nu sitter jag här hemma och försöker förstå varför, varför jag åt så himla mycket, känns som att jag ska sprängas..

Men ska snart till lillebror och hämta final destination filmerna 1-3, som han har fixa åt mig. Hoppas de funkar idag för igår funka de då it :( Sen så har katten hör och häpna, varit ute hela dan idag, alltså flera timmar ! Jag trodde han sprungit bort, för de har aldrig hänt tidigare. Men de blir skönt om han börjar vara ute mer, för som sagt han löser ju lite hårtussar här och var... Men nu får vi ju hoppas att de bara blir varmare ute, så vill hán nog vara ute mer (:



Sen tack till alla som har kommentera mina inlägg här och var ! Sötproppar, de uppskattas verkligen (:
Nä nu ska jag starta bilen och börja bege mig ut på byn en lite sväng om. Ha de så bra alla !



Jo just ja ! Här kommer ju en bild på sverigekakan jag bakade ! Den fick högsta betyg av alla som smakat den, så jag har fått order här hemifrån att snart baka den igen, så de känndes bra, eftersom de är förstå gången jag gör den, och andra gången jag bakar sen jag träffa Oskar så :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0