"-De är lustigt de där !"

Snart blir de äta sill och potatis och ägg såklart, och hoppas att barnen kan roa sig själva en stund medans man äter, men de råkar alltid vara så att just då man ska äta som dom behöver den mesta möjliga uppmärksamheten och en massa bus, eller så vill dom äta, eller så kanske dom vill sova (: De är lustigt de där, men som är ju så söta så.


Sen är jag så fruktansvärt trött, har varit de hela veckan, klart man har kännt att "-åhh, vad jag är trött." Men nu känns de ärligt som att, ja jag vet inte vad. Känner mig helt tom så himla slut i kroppen är jag, och i huvudet också för den delen. Jag har ju ganska mycket att göra här hemma med barnen, och Oskar är ju bara hemma var tredje vecka så, ja och han kommer hem en helg fredagkväll och far söndagkväll, så de är ju inte så mycket hemma. Sen är de ju tvätt, städ, disk, mat, och en massa annat som ska göras, börjar känna mig lite slutkörd om jag ska vara ärlig. Sen hjälper de ju inte till då nu skön har kommit, som jag måste säga att jag hatar, kallt, mörkt och blä ! Nä nu ska jag sluta gnälla och få i mig lite mat, och ja som sagt, nu är en liten Kevin ledsen, precis då jag ställde maten på bordet, haha (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0