"-De är mycke nu !"

Idag måste jag ta itu med tvätten !  It går ju hejn, snart är de slut bodysar till pojkarna ! Men tvätten har snabbt blivit något av de värsta jag vet.. Kanske för att man får 2678kg tvätt varje dag. Nä usch och fy. Men idag måste jag verkligen, och så kommer mamma hit nu en sväng så då kan jag tvätta i lugn och ro.

Sen ska jag nog kika upp på vindan och dammtorka och dammsuga lite, annars så får jag se vad som dagen har att ge (: Kanske skulle få fin främmande av Linn ! Kul !

Sen eventuellt kika förbi Emelie och Tindra, om jag hinner.
Sen är de väl ganska kallt idag ! Jag hatar verkligen kyla !


Sen har jag lite stress !
Allt som ska köpas till veckan.. Hmm, dyrt ! Sen är de ju jul och allt. Detta ska iaf göras !

Hitta julklappar
Fixa lite nytt julpynt, iaf gardiner. (Julpynta !)
Kläder till jul, till alla oss.
nå nytt till huse, typ pynt eller nå, är som less..

Hmm, ja de låter inte mkt kanske, men herregud, de blir ju alltid mycket.
Men vi köper bara julklappar till föraldrarna och barnen, sen till varandra i år kanske.

Hjälp ! Vad ska jag ge Oskar !? Hur svårt som helst. Kom med tips tack ! (:




Ja just de julgran, ska vi ha en sån eller !?!?!



Kommentarer
Ida - Mamma till Vilda ღ

Jamenvisst! Och superfint blir det ju, och sitter länge :)

Man limmar fast frans för frans på dom egna fransarna. Ett riktigt pillergöra ;)

2010-11-25 @ 12:16:49
URL: http://elfvin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0