"- Jag körde hem men tog fel på hus och kolliderade med ett träd som inte finns på min tomt !"

Tjolahoppsansa bloggvärlden !
De var inte igår, inte ens den här året om ja minns rätt !
Har varit en ganska hektiskt och turbulent start på detta nya år, men men efter regn kommer solsken ! Livet rullar på och jag med de, happy happy life, så allt känns bara asa bra. Pojkarna växer så de knakar och lär sig nått nytt nästan varje dag (: Tänk att dom fyller 2år den 1juli, vars tog tiden vägen .? (: Annars har vi och jag fortfarande sjuk/sjuka, nu är de nog öroninflamation på G, funderar om man kanske måste masa sig iväg på vårdcentralen, pust och stöön, de känndes jobbigt ! Ajja, vi får se, knaprar renexin och alvedon så ja hoppas att de ska räcka.
Sen kan jag ju bara ta tillfället i akt att hylla alla mina gamla, nya, vänner och bekanta och min familj !
Ni är helt enkelt awesome ♣
Så tack för att ni finns och är dom ni är !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0