"- Ni är alla viktiga !"

Jag har en sån varm & mysig känsla ikroppen just nu. Jag vet inte hur de ska förklaras, kan som inte sätta ord, de som att jag är förälskad typ, känner nog en massa kärlek, och de är till alla fina människor runt omkring mig - mina vänner & bekanta ! Hurän vi umgås mycket, lite, ofta, hejjar då man ses, eller ses i gemenskapen, så ger ni alla mig så otroligt mycket. Ni ser mig och jag ser er alla på ett helt nytt sätt alltså. De är svårt att förklara. 
 
Jag försöker att påminna mig varje dag, hur många människor jag har runt omkring mig, som verkligen tycker om mig, och har insett, att jag "bara jag", har så stor betydelse för vissa, och att jag är en stor och viktig del i andras liv. Folk som vill ha mig där, som tycker om, älskar och ser mig. De är en sån överväldigad känsla att jag har svårt att ta de till mig. Jag fick läsa en lång text som en vän hade skrivit om mig i sin privata blogg. Jag har så svårt att hantera de, så de enda jag kan göra var att skratta & börja fnissa. Men de sa jag också, "att jag blir så nervös, och vet inte hur jag ska hantera de, så de är därför jag skrattar." 
 
Men att de värmer & lägger sig som bomull runt hjärtat är givet! Men de är ibland nästan omöjligt att ta till sig posetiva saker.. Eller hur! När man egentligen bara behöver säga Tack & le, så har man ofta en bortförklaring, eller skjuter som undan dessa posetiva saker/ord man får, för de är svårt att ta de. 
 
Därimot, om nån kommer fram och säger att jag är dum i huvudet, och ber mig dra åt helvete, är de ju väldigt enkelt att säga, jahmen desamma, dumjäävel. De kan ja ger svart på tal, direkt! Sen är de inge mer med de, om någon säger att jag är dålig på nåvis, kan ja låta de rinna av som vatten på en gås. Men att någon säger något bra, har jag svårt att ta till mig, och blir nästan lite obekväm.. Vad svarar man på de..? Shit.  Dedär är ju som fel, asså. Men de är nått man får jobba på, antar jag.
 
 
 
Jag vill tacka alla ni för att ni finns, ni har alla olika viktiga delar som ni ger mig, oavsett vilken relation vi har till varandra, nära, eller bekanta ! Jag hoppas bara att jag sen får chansen att visa för er hur mycket ni betyder, och att ja kan ge er de ni ger mig ! 
 
De är kärlek för mig - Några av er är familj för mig ♥
 
 


Kommentarer
welin

<3<3<3

2012-10-14 @ 16:32:32
URL: http://weeelin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0