"-Ibland är det fan bara jävla förjävligt!"

Fyfan, fick ett jävla psykbryt nyss & känner att ja måste fan skriva av mig.
Ungarna har varit sjuka från och till i över 2 veckor. Ett akutbesök och en lassa vistelse senare har vi nu då fått utskivet, medecin ! Jahmen amen på det då. Tablettform. Vad jag än gör så tar it ungarna medecinen, å ja känner bara att jag orkar fan it med ! GÖR DET BARA - SVÄLJ ! Men nä. 
 
Känner hur de kokar inom mig av utmattning och jag rycker åt mig en vattenflaska och stampar in i köket och fan sylar den i golvet ! Pang, vatten överallt. Ber barnen gå in i rummet och leka eller nå. Jag börjar städa i vrede. Sen går de över. Varpå jag tar ett djupt andetag ! Vattnet ligger som ett hav i köket än. Jag skiter i. 
 
Läste om iska igår. Man ska inte hålla den inne, och hjälpte det mig att syla en flaska vatten i golvet och tokstäda i argen, så let it be ! Fan rätt skön känsla ändå. Man måste få bli arg. Jag är inte arg på att barnen är sjuka. Utan bara på hela situationen och känner typ utmatting och galenhet av att sitta instängd såhär. Men det är väl lite sunt ändå. 
 
Ungarna är sjuka och man isoleras hemma, sen far dom och jag blir sjuk, och isoleras hemma, sen kommer dom tillbakak och är fan fortfarande sjuka.. Vab, snor, tvätt, städ, tvätt, piss, alvedon, astmaspray och så lite ångest på de då. Nä det var nyttigt att ja kände ilska. Malande irritation, det förgiftar, medans ett vredesutbrott faktiskt kan förlösa. Fan känns rätt skönt nu efter åt, som att jag skulle vilja sova lite.
 
Nä ibland blir man fan jävla less på situationen helt enkelt ! Får hoppas man får nå pengar denhär månanden men med allt vabbande så säkert inte, och då är de ju då jävlat kört!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0