"-Brev till mina trollungar !"

Ni era små liv i magen, ni rör er för fullt, speciellt igår då var de full fart mest hela tiden (:
Då jag tar på magen och stryker så får jag mig en massa goa sparkar i handflatan, men då jag slutar upphör ni att sparka lika mycket, och ni lugnar er. Det känns forfarande lite overkligt att ni är två små människor inuti mig.
Men till veckan då pappa kommer hem från jobbet så kommer vi att få klart vårat sovrum, och vi ska flytta in era sängar och skötbord. Som vi har hett ihop och bäddat, så de är bara att ställa i ordning kvar. Ni får bo med oss tills ni blir lite större, och får flytta in i eget rum (:

Sen måste vi inhandla nå tunnare täcken och filtar till er, har täcken, men dom är nog lite varma och lite stora i början, så de ska inhandlas. Sen har vi fått en linneskåp av mormor eran, som ni ska få ha alla era kläder i, de är jätte fint ! Så bara vi får fixat i sovrummet, och möblera där uppe så ska jag tvätta alla era kläder och lägga in i skåpen (:


Jag älskar då ni rör er och far omkring i magen, de är så mysigt och helt otroligt att ni snart är här hos oss, de är inte allt för länge kvar, ni är beräknade 25 juli, men ni kommer väl att vílja komma tidigare så man vet aldrig när de kan bli. Men ni är efterlängtade och så himla välkommna ut till oss.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0