"-Libero vs HUGGIES !?"

Snacka om mörk och snöar gör de som tusan ute, men ack så varmt de är ! -2 är de hos oss (:
Mamma hade tänkt kika förbi idag, men hennes bil tjorvar så är osett ännu, sen så har jag slut kaffe, inte så himla kul kanske, skulle även brhöva handla faktiskt.


Emelie Lundkvist kom och hälsade på oss i söndags och hon följde mig och handlade, skulle iaf köpa bla, blöjor, så när jag ska ta mig ett paket Libero, så hör jag henne säga att jag ska ta ett annat märke, mkt billigare ju !
- HUGGIES...

Okej, jag provar väl tänkte jag, men hmm. De skulle jag inte ja gjort, inte inte alls någon hit minsann..
Har redan läck igenom på Levi flera gånger, vilket betyder att på nätterna, så blir de ett åtaliga blöjbyten för att minimera risken för detta. Däremot har dom fungerat lite bättre på Kevin, kanske är de så att Levi är lite för spinkig, inte vet jag. Men för dessa 88kr, tror jag dom kostade, och med alla dessa byten, så hade jag tjänat in på att köpa Libero för 125kr, då de även är mindre blöjor i HUGGIES än i Libero. Så jag tyckte inte alls dom var nå bra.. Men nu ska jag ändvända upp dessa blöjor såklart, sen blir de tillbaka till de gamla vanliga (:

-Så tack Emelie för ett värdelöst förslag ;) !


Någon annan som provat dom, vad tyckte ni ?



Kommentarer
Lina Lundberg

Libero är de enda som gäller för oss också ändå sen Wilma föddes !!!

2010-12-16 @ 11:29:29
Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Självklart är de libero som gäller hos oss också! Har inte ens velat testa alla skit blöjor som finns :)

2010-12-16 @ 13:04:47
URL: http://loon.blogg.se/
Liinda - mamma till anton

Libero är de bäästa! :)

2010-12-16 @ 13:23:00
URL: http://livetmedminfamilj.blogg.se/
Maria

Hej!

Jag snålar eftersom det går myyyycket blöjor med två "små" (mina börjar ju vara stora nu ;-)) Hursomhelst, Huggies testade jag till första barnet för fyra år sedan - dom var skit för honom så jag har inte testat dom nu. Euroshoppers har jag inte testat men hört att dom är dåliga dom med. Jag tycker dock att Pampers är superdåliga också! Willys egna blöjor tycker jag fungerar superbra så dom kör jag med, 69:- för ett paket. Ibland får man köpa två för 100:-. Jag upplever inte att jag får byta blöja oftare så att den billigare pengen försvinner iom. fler blöjyten. Men jag har hört en del som inte varit nöjd med Willys heller... Däremot använder jag alltid Libero till natten, inte fasen vill man stiga upp och byta i onödan ;-)



Ha det gott och God Jul på er! :-)

2010-12-16 @ 22:52:58
LisaL

Vi har kört med willys egna blöjor vi med, och tycker dom e jätte bra :D priset är toppen det också ! 69 kr, sist hade dom köpt två betala för ett, så 69 kr för två blöjpaket e inte illa :D då passade jag på att köpa en hel del blöjpaket ;P

2010-12-17 @ 09:45:36
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com
Ellie

willys egna har väl fått bäst i test nått år?

Vi kör pampers up&go på axel och är riktigt nöjda faktiskt.. liberos up&go har juh typ noll stretch och det är juh stretchen man vill åt..

och slippa spännen.. Som sagt så är jag riktigt nöjd med dom.. Liberos up&go läckte igenom på natten för oss men det har inte pampers gjort..men det där är säkert olika beroende på hur barnet är format

2010-12-17 @ 10:19:51
URL: http://peppercorn.blogg.se/
mli - husägare

Jag har en vän som använder huggies, hon tycker dom är bäst :) Bättre än både libero och pampers. Konstigt det där :P Men det var ju synd, förlåt gumman ;)

2010-12-17 @ 13:16:15
URL: http://idamli.blogg.se/
Lovisa

vi använder pampers easy up pants. fungerar bra för alva. på dagis har vi willys blöjor och dom fungerar även superbra hemma och på natten. :)

2010-12-17 @ 14:24:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0