"Svar !"

Postat av: Leja
Du har inte försökt ge dom mat samtidigt på natten??


Svar: I börjar gjorde vi så, då väckte vi ju dom var tredje timma och, så länge som de gick bra att mata dom samtidigt så gjorde vi de. Men dom äter olika ersättningar, där den ena stoppar mycket bättre än den andra, och då den ena äter oftare än den andra, så ger vi dom när dom själva är hungriga. Annars äter dom kanske hälften och så ska man ändå upp igen och mata dom. Sen har man en misssövd bebis som, har blivit väckt och itryckt mat som han inte egentligen ville ha. Jag tänker att jag inte skulle vilja att någon väckte mig mitt i natten och trycker i mig mat bara sådär. För oss så fungerar de inte att göra så. Sen så vet jag att för vissa funkar de jätte bra att ge samtidigt på nätterna och de är ju inge fel i de då de funkar och går bra (: Men som sagt för våra pojkar så är de inte ett bra sätt, så jag kämpar vidare med att låta dom styra och ställa när dom vill ha mat :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0