Jag tycker de går så himla fort !

Ja, igår gick vi in i en ny vecka. V.18 - (17+0) ! Himla de går som fort tycker jag.  Mitt illa mående har varit bra, och på två veckor har de gått hela 4 dagar utan att jag kräkts på morgon (: Men nätterna är också jobbigt, man får springa på toa så fruktan svärt mycket så de är inte klokt ! Även Oskar har fått börja springa på toa på natten, vilket aldrig händer, haha. Ja tänk var de kan påverka, fast dom säger ju att de påverkar partnern mycket också, eller har de bara varit tillfälligheter, ja de vet man inte (: Tänkte slänga in lite bilder från vecka 17 (16+0).
Ja jag ligger lite efter men de kan bli så ! (:







Kommentarer
Liinda - mamma till anton

myyyyyyyyyyyyyysis !!!

2010-02-17 @ 17:17:10
URL: http://livetsomungmammaa.blogg.se/
Linnea

jag tänker på dig..

2010-02-17 @ 20:44:48
URL: http://oegonbadskopp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0