"-Vattenfall vattenfall, trasigt skithus !"

Åter till detta med vattenskadan på toan, hela toan har rivits, och även garderober i kallaren däravars vatten runnit ner, sen har nu detta resulterat i att de blivit vatten i hallen, och i princip hela hall golvet är rivet, och även mot trappen i den gamla hallen. Detta är inte trevligt att leva i, man vill helst inte vara hemma faktiskt. Men turen är ju att de finns en toa på övervåningen, tack gode gud !

De är damm och sågspån, och bläää, men nu är de ju inget att göra åt de är ju bara såhär, men nu håller jag på att välja till badrummet, inredning och sånt. Jag har fått fria tyglar av Oskar, fast jag har bestämmt att vi ska sätta oss ner tillsammans ikväll och kika, och komma överens vad vi båda vill. De är ju faktiskt han som köpt och äger huset (:
 
Men som sagt de är som kaos här känns de, och eftersom Oskar gjorde om hallen och la nytt golv för ett och halvt år sedan, känns de himla surt att de var tvungen rivas upp, men att se från den ljusa sidan har köket klarat och sig vilken himla tur (: ! Ska ta bilder på detta kaos och lägga upp, men jag är dålig på sånt, och särskilt på att lägga in dom på datorn, men de kommer, annars får ni tjata ! (; Sen blir de ju givetvis bilder då de är färdigt, tror de blir grymt bra !




Men nu håller gubben på i sovrummet och gipsar klart väggarna och snart ska jag börja med mat.
Idag blir de nog, lövbit, pommes, sallad och bea, kanske även vitlöksbröd. =)


 


Nu så har jag fått in nå bilder från toan, hallen, sovrummet..


 1.Toaletten 2.Gamla hallen 3.Hallen

     


Sovrummet just nu.
  



Kommentarer
Elin

Herregud vilket kaos ni lever i just nu! Jag skulle inte vela byta nu, men troligtvis när de blir klart :)

2010-01-13 @ 23:06:09
URL: http://weeelin.blogg.se/
mli

bra att ni kommit igång iaf :D och jätteroligt att du börjat blogga så får man följa graviditen och huset ;)

2010-01-14 @ 11:11:04
URL: http://mlisOrd.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0