"-Tänk att snart är ni här !"

Åh, himla vad jag är trött ! Idag har vi varit hos BM Linda iaf, och de gick sig så att jag fick fara och köpa mig nå järntabletter, hade sjukigt så pass mycket sen sist, så vi får se kanske blir jag lite piggare (: Sen hoppas för allt i världen att jag inte börjar må dåligt av dessa, men jag tror nog de kommer gå bra.

Sen var jag och welin till stan för ett tag sen och jag handlade en massa bebiskläder -
4 mössor
2 par byxor
3 sockpar
2 pyjamasar
14 bodys
och sen två tröjor till mig själv och mat på subland - Sen hör och häpna de gick bara på 1050kr så de måste jag säga att det tyckte jag vart billigt ändå (:

Sen var vi hos min farmor igår, och fick en massa gulliga saker ! Himla sötfarmor, och så fick vi av farmors syster också. Har inte tagit nå kort ännu men ska försöka ladda kameran och hinna lägga upp nå bilder innan helgen är över och internet försvinner. Har som inte så mycket tid att sitta framför internet, vi gör så mkt annan nu då Oskar är hemma, men jag ska försöka.

Sen måste jag ju även lägga ut bilder på hallen, faktiskt ! Vi gjorde väl som sista rycket igår och de är så himla fint ! Bara nu toan nere blir klar, och sovrummet uppe, känner lite stress att de inte kommer hinnas klart, men de kommer de såklart att bli (: Men känner som lite stress med tanke på att de kan flyttas en månad tidigare som dom bestämmer sig att komma ut ! De behöver ju inte bli så, men eftersom man aldrig vet så vart de lite stressigt, men vi kommer hinna nog vet jag det.

Ja men snart blir de att begesig till sågfors, davidsson fyller år så vi ska dit och fika, bara oskar blir klar i garaget - sen då vi väl är hemma igen, blir de hemma gjord pizza ! Mums !




Sen TACK ni alla för era fina kommentarer, de är jätte roligt att få (: !


Kommentarer
Rutmarie

Hej! Kul att se att det blir tillökning på kvarteret.

Jag följer din blogg o tycker det är kul att följa din varddag. Vi bor ju nästan grannar. När man är ute o går o tittar in hos er så gillar jag erat kök

det ser så otroligt fint ut när man tänker på hur det såg ut tidigare.

Hoppas nu att allt går bra o att du får njuta av tiden som är kvar innan nedkomsten.

2010-03-14 @ 10:54:56
URL: http://www.sakerilivet.blogspot.com
Hollys mamma<3

Först tänkte ja ojj 14 boddys hur ska man hinna andvända det men sen kom ja ju på ja just ja det var ju två:)

2010-03-14 @ 11:25:38
URL: http://elliieoberg.blogg.se/
Anonym

helt ofattbart <3

2010-03-21 @ 10:29:20
URL: http://mlisord.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0