"-Då de verkligen gällde, såklart de skulle jävlas !"

En liten uppdatering ! Kevin har nu vänt sig idag från rygg till mage, han är så duktig ! Han har vänt sig en gång tidigare, men idag vände han sig riktigt ordentligt, utan att armen är helt klämd under honom, eller hur jag ska säga (:  Han är så himla söt, och då han ligger i babygymmet så snurrar han runt runt, liggandes på rygg, så om jag tittar bort nån sekund och sen tittar på han ligger han helt plötsligt med huvudet där fötterna nyss var, lille sprattel pojke ! Levi har inte vänt sig ännu, och han verkar inte riktigt försöka ännu, men de kommer nog snart (:


Just nu så gör vi inte så mycket, så om ni nu har lite att göra idag är de ju bara höra av er (:

Har även fått bilderna från dopet idag, som antingen var jätte mörka eller jätte ljusa, jäkla skit ! Vi har ju en blixt som man sätter på kameran som annars funkat jätte bra men nu då ed verkligen gällde vart de ju bara skit !

Men jag tror att om man kan dedär med bilder så går de säkert att fixa, men jag kan ju då it nå !
Så kan ni de där så hör gärna av er så får ni jätte gärna hjälpa mig !!




Ni får se en bild iaf, men dom flesta är så mörka att dom går ju it att framkalla !
Behöver HJÄLP !!

(Där är dopet slut och vi tar bara kort, men Kevin var så fruktansvärt varm, därför han inte har dopklänningen på sig, tyvärr, men vad skulle vi göra stackarns är ju så varm av sig, så den åkte av.)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0