"-Två år och två små pojkar senare !"

Fy tusan vad kallt de är ute usch och blä ! Just nu sitter vi hemma hela familjen, och Kevin & Levi har fått pröva gröt för första gången, mild havregröt vart de, Kevin mumsade som aldrig förr och Levi åt också, men grimaskerade lite mer (:


Igår så firade jag och Oskar 2år tillsammans, vi hade tänk fira de till helgen med hotell och en massa mys, men vi kännde att vill hellre vill vara hemma med varandra hela familjen så vi ska ta de sen istället. Men de blir iaf goo middag på tresco ikväll, sen bara mys hemma hela familjen, hoppas på någon bra film ! (:


Sen av min älskade i två års present, så fick jag säsong 4 av desperata hemmafruar, och middan ikväll. Och så sen en hotell vistelse med tillbehör ! Snacka om att jag har de lyxigt (: Sen har inte han fått nått av mig ännu, eftersom de var dåligt med tid förra veckan för att hinna fixa en present, men den kommer, oskar är ju hemma i veckan så jag får smita iväg någon dag och fixa de (;


Jag älskar dig min älskling. ♥
Jag älskar er mina vackra små underbara pojkar ! ♥ ♥





Kommentarer
Sara

Undrar bara om dom är en eller tvåäggs tvillingar :) Du är sjukt duktig på att skriva Ellen!

2010-11-10 @ 20:18:51
URL: http://sarainorge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0