"-Blev kanske lite knasigt !"

( Nu ska jag bara säga att de tidigare inlägget lät lite grovt, men jag menar nu inte att de är precis sådär för en massa människor som jag känner !! Utan att de finns ju folk runt om i hela världen som inte har någon att vända sig till och be om hjälp. Skrev liksom om flera olika slags saker, i ett ämne, och inte att tex; att nån person, är sådär. eller hur jag ska förklara de. Så jag vill inte nu att någon ska miss förstå mig och få en massa funderingar om vem tusan jag nu känner som har de sådär ! Hoppas nu inte att någon tagit de på fel sätt. )


Hade tänk slänga in lite bilder ikväll, bara jag orkar, men nu ska jag ta mig en pratstund med gubben (:



Kommentarer
cetty

Var inte för stolt att ta mot hjälp med barnen för man behöver det. Ingen kan vara den perfekta modern och klara allt själv. Jag försökte vara den perfekta människan och hjälpa allt o alla men det gick åt h-vete! Bara att kunna åka och handla ensam kan vara guld värt! Bara att få duscha ifred eller andra småsaker. Sköt om dej!

2010-10-28 @ 09:54:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0