"- Ni alla har en speciell plats i mitt hjärta !"



Jag tackar för, alla fina människor i våra liv, släkt och vänner ! Att ni finns och hur ni hjälper och ställer upp ! Jag är så otroligt tacksam för alla dessa fina människor runt om kring oss, som verkligen kan förgylla en dag. Som hjälper när de är tufft, och som peppar en så att man känner att man är värdefull och duktig ! Tusen tack till alla er, jag skulle vilja ge så mycket tillbaka till er alla! Men de känns som att de sällan finns tid, att visa min uppskattning och hur mycket ni betyder, kanske en dålig ursäkt !
Men jag uppskattar er verkligen ! Tack för att ni är så fina .











Kommentarer
Anonym

men åh gumman vad fint ;) vi sitter då på kallax nu iaf. hoppas du är nöjd över alla presenter du fick idag :) puss, älskar dig!



flyger kommer snart, wiie!

2010-10-02 @ 20:15:06
URL: http://idamli.blogg.se/
Liinda - mamma till anton

de var så otroligt fint idag! tusen tack än en gång för allt.

2010-10-02 @ 20:47:42
Ida

Men tack så mycket! Vad roligt att höra :) Joo, för mig är det också alltid samma. En knut mitt på huvet ;p

2010-10-03 @ 17:43:14
URL: http://elfvin.blogg.se/
Ajdinsmamma

Gud vilken sockerbit :)

2010-10-27 @ 09:58:50
URL: http://chicmommy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0