"-Vacker väder och promenad !"

Hade tänkt att jag skulle ladda upp nå bilder, men de ville sig minsann inte så då får jag ta de en annan gång.
Men annars då..

Ja de rullar på här hemma, twinsen växer så de knakar, och tänder har dom fått också. Nyårsafton hade Levi helt plötsligt två små tänder nere, sen 5dagar senare hade Kevin en nere, sen efter bara nån dag så hade även han två (: Dom är så fina och duktiga. Nu äter båda två så himla bra, skönt ! 

Sen så fick vi åka in för ett tag sen med Levi på sunderbyn, då han andades väldigt konstigt och ansträngt. Sen då ringde vi in till sunderbyn, och mitt inatten begav sig Oskar och Levi i bilen till sunderbyn. Medans jag var hemma med Kevin som låg och sov. Dom fick stanna i två dygn, och han har fått medecin, dom tror de kan vara lite astma. Men de finns i släkten och jag hade de då jag var mindre, bara hoppas de går till sig.

Sen i torsdag var de Kevins tur att besöka sunderbyn. Vi hade dock en remiss, så inget akut.
Dom satte in en kateter och sen begav vi oss upp till röntgen, där dom tog en massa bilder, och höll på.
Han var så himla himla himla duktigt, dom sa till och med att de brukar vara väldigt ovanligt att barn och så små, låter folk hålla i dom. (Så att han är stilla då bilderna tas) Och de tog ju en stund minsann. Då dom satte in katetern som inte alls var de lättaste så var han så himla duktig då också, lite gnäll, men de gick så bra. Han åt till och med medans dom hedde in slangen i urinröret och in i urinblåsan, de tog också ganska tiden, då de vart fel, och, den åkte ut ! De ska ju inte vara så skönt de där tycker man. Men vilken himla duktig kille. Jag kan inte umgå att känna mig stolt över han (: Så nu inom en vecka ska vi förhoppninsvis få svar, och hoppas att refluxen vuxit bort, så att han slipper en opration, och medecinen han har ätit i flera månader. Lille vännen..


Ja de var en lite snabb update iaf (:


Snart blir de ut med vagen och lunch på all mecan med mamma !





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0