Kallsingar istället för blöjor !



Kevin har piggnat på sig, han leker & vilar omvartannat, istället för att vara ligga, sen har dom även hittat på ett litet hyss så det är ett gott tecken ! Har fått en ordentlig hostmedicin av mormor, som faktiskt kan komma att dämpa hostan. För dedär bisolvon är ju helt värdelöst! Själv är jag trött slö & skitig.. Då man måste hålla sig inne är de som att all ork & energi försvinner. Men ikväll ska ja ta ett litet hemmapass, så kommer de säkert kännas bättre & så får ja en anledning att snöra mig i duschen också. Sjuka barn & isolering & jag förfaller direkt !

Sen är de ju dehär med pottan.. Gaah, just nu går de inte alls ! Men ska köpa kallingar åt dom får vi se om jag får av dom blöjan, för vara utan blöja är ju fruktansvärt.




Va tänkte jag mer, janä jag får återkomma, vi har soffpaus framför barntv nu, så ja kanske hinner slumra till jag med en stund, vart lite sömn för jag & Kevin inatt, men Levi sov igenom allt hostande & gråtande, dock är Levi sympati sjuk med Kevin, verkligen.. Ja dessa barn (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0