Kanoners !

Vilken effektiv & himla bra dag jag har haft idag. Klev upp & käka frulle, sen en prommis till en vän, för kaffe & ingen kaka (; Fick min födelsedags present också.







Vandrade hem, käkade, duschade & klädde om, sen sanerade jag alla köksluckor, även tog bort två, då jag blivit så inspirerad av min kära vän Ellen ! & Vi får härmas utan ett andra värdskrig, me like !


Gjorde det jävligt komplicerat & svettades & kämpade med att skruva lös luckorna ! När jag sen fått ut alla skruvar utom en i den andra & sista luckan, & jag tänker att jag sliter bara loss fanskapet, men just innan jag tar i så, stannar jag upp i min rörelse &, lyfter lite lätt. Jaaah, men se dääär, vi hakar ju bara av dom.. Man kan tro att jag började koka av ilska pga min egna jävla dumhet, & svurit över att jag i över en timma kämpat för att heelt missa hur jävla enkelt de hade kunnat vara. Meen neej, jag skrattade gott & tänke, jaah, men jag har ju haft nått att göra (; Dee nii, progress !





Sen då, ja jag kilade till mormor & hängde där tills Linn sen kom & hämta mig & vidare till gymmet ! Nu ligger jag duschat & mätt i soffan, tro de eller ej men jag har gjort havregrynsgröt & ätit, gött ! Med blåbärssylt, mmm (: Sen förstå att jag har ätit 4 gånger idag, nyttig, gott & hälsosamt mat, heelt otroligt - små ätning lika med noll ! Det funkar ju ! (:






Ska försöka lägga mig i tid då boysen kommer imorrn strax före 08.00 !


Kommentarer
Carro

Snyggt när man tar bort luckorna sådär! :) Fast då gäller det ju att man har nå snyggt i porslinväg att ha framme :) Du har då lyckats galant.

2013-03-14 @ 08:36:25
URL: http://nilssonphoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0