Nu så !?

Nu har ja fått till lösenord, känns bra & det kommer få fortsätta vara så. Jag vill gärna kunna vara "offentlig" så att vem som helst lättare ska kunna läsa. Men efter mycket prat om att jag hört folk som läser säga att jag bara vill ha uppmärksamhet, att jag inte tänker eller känner så som jag skriver, det gör mig grymt förbannad, när jag med största ärlighet & öppenhet men även med ett motstånd försöker berätta min historia, mina tankar & känslor & ge vidare till andra som kanske kännt lika & försöka visa vem jag är. Sen när jag hör att de rings från en som läst min blogg till en annan för att dom tolkar nått jag skriver på ett visst sätt & ja men ni förstår.. Det är min blogg som jag först & främst skriver för min egenskull & allt ur mitt perspektiv. MITT ! Nåväl, jag behöver inte gå in mer på det. (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0