Lilla vän, du kan dra åt helvete.

Vad jag saknar är inte en person jag mött och förlorat, utan en person jag aldrig haft.

Jag vill inte bli kvar, jag vill verkligen bort idag. Har ingen som håller mig kvar och inget som ja här vill ha. Är så trött på detta ställe. Jag vill ha en underbar framtid som inte ska vara här. Ska bort härifrån så fort jag vet vilken väg jag ska gå. Skapa mig ett helt nytt liv, liksom ta ett nytt kliv. Finna lyckan och kanske en prins, om han finns. Om jag ett tecken skulle få så skulle jag på en gång resa mig upp och gå.
Ellen Hällgren - 08


Linnea - tack för att du har orken !



Behöver man en massa drama för att man ska känna sig trygg? Behöver vi en massa händelser runt omkring, hela tiden för att vi ska känna ett lugn? Är de så att de bara inte kan vara helt perfekt, för då tror vi att de ska vara fel?
Är de intriger som skapar att vi känner att de är rätt, eftersom perfektion är de vi inte känner igen..















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0